نکات کلیدی شستشوی روتختی
نوشته شده توسط : veronikahome

 

شستشوی روتختی-فروشگاه لوندر

شستشوی روتختی و ملحفه ها و روبالشی ها به دلیل اینکه حدود یک سوم شبانه روز را در تماس مستقیم با بدن فرد هستند و امکان بو گرفتن و آلودگی آن بسیار وجود دارد امری لازم و ضروری به نظر می رسد که باید چند وقت یک بار شستشو شوند.

به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات فروشگاه ورونیکا دیدن کنید:

کالای خواب

روتختی 

روتختی عروس

روتختی دو نفره ساده 

سرویس کاور

لحاف

لحاف کودک

لحاف نوزاد

ملحفه

کاور تخت نوجوان

پادری

حوله تن پوش

بالش

روتختی کارشده

علاوه بر آلودگی ظاهری و بوی نامطبوعی که در اثر به موقع نشستن ملحفه ها ایجاد می شود میکروبها و باکتریهایی که قابل دیدن نیستند نیز مکان خوبی برای رشد در الیاف این ملحفه ها پیدا کرده و دچار بیماری و حساسیت در طولانی مدت برای فرد می شوند.

حال باید دید که چطور این ملحفه ها و روتختی شسته شوند که به پارچه آن آسیب نخورد ضمن اینکه آلودگیهای آن پاک شده و لک و آثار کثیفی روی آن باقی نماند. در این مقاله سعی داریم نکات کلیدی شستشوی روتختی را با هم بیاموزیم و به کار بریم.

شستشوی روتختی و ملحفه ها در ماشین لباسشویی

این امر بستگی به جنس پارچه روتختی و ملحفه ها دارد. که به تفصیل به آنها می پردازیم:

روتختی پنبه ای

این روتختی از پرطرفدارترین روتختی هاست چون در هر آب و هوایی قابل استفاده است. این نوع روتختی چهار فصل از پرفروش ترین ها است که با پارچه پنبه ای تولید شده و در هر فصلی قابل استفاده است و دمای محیط را به خوبی حفظ می کند.

این نوع روتختی برای کودک تا بزرگسال و حتی روتختی عروس استفاده می شود. از ویژگیهای مثبت این نوع روتختی این است که سریع و راحت شستشو می شود و ماندگاری بالایی دارد اما در هنگام شستن در ماشین لباسشویی باید حتما از آب سرد استفاده کرد.

همچنین برای شستشوی روتختی های پنبه ای در ماشین لباسشویی نباید با خشک کن روی دور بالا استفاده کرد و مواد شوینده خیلی قوی آنزیم دار هم گزینه مناسبی برای شستشوی روتختی های پنبه ای نیست و عمر آن را کاهش می دهد.

روتختی های پنبه ای نسبت به سایر الیاف خیلی بیشتر چروک می شوند و باید بعد از تمام شدن مرحله شستشو از نرم کننده پارچه هم استفاده کرد تا الیاف آن آسیب نبیند. برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید .





:: برچسب‌ها: روتختی ، روتختی عروس ، خرید روتختی ، قیمت روتختی ، روتختی کارشده ،ملحفه ، کالای خواب ، لحاف ، کاور تخت ، کاور تخت نوجوان ، لحاف ، لحاف کودک ، لحاف نوزاد ، پادری ، کالای خواب ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: